Sormenaren eta estrategia komertzialen mundua maite baduzu, Marketin eta Publizitate zikloa zurea da. Bezeroak konkistatzen, kanpaina liluragarriak sortzen eta konbentzitzeko jeinu izaten ikasiko duzu.
Presta zaitez marketinaren munduan arrakasta izateko! Ez pentsatu gehiago eta sartu publizitate-abentura honetara!
2.000 ordu
Hauek dira heziketa-ziklo honetako lanbide-moduluak:
• Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa. (198 o.)
• Merkataritza-ikerketa. (132 o.)
• Merkataritza-ikerketako landa-lana. (80 o.)
• Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea. (100 o.)
• Marketin-politikak. (198 o.)
• Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak. (80 o.)
• Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta. (100 o.)
• Marketin digitala. (198 o.)
• Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea. (140 o.)
• Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua. (100 o.)
• Ingelesa. (165 o.)
• Laneko prestakuntza eta orientabidea. (99 o.)
• Marketineko eta publizitateko proiektua. (50 o.)
• Lantokiko prestakuntza. (360 o.)
Goi-mailako ziklo edo moduluetara sartzeko, honako baldintza hauetako bat bete behar da:
• Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan ezarritako batxiler-titulua izatea.
• Lanbide Heziketako Teknikari edo Goi Teknikari titulua izatea.
• Batxilergoko irakasgai guztiak gainditu izana egiaztatzen duen ziurtagiria.
• Goi-mailako heziketa-zikloetan sartzeko proba gainditu izana, ziklo horren lanbide-familiari dagokion aukera baten bidez.
• Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoan ezarritako batxiler-titulua izatea.
• Lehengo Batxilergo Bateratu Balioanizduneko (BBB) ikasi eta gero emandako batxiler-titulua izatea. • Teknikari espezialista titulua izatea.
• Unibertsitate-titulua izatea.
• Unibertsitatera Bideratzeko Ikasturtea (UBI) edo unibertsitate-aurrekoa gainditu izana.
• Unibertsitatean sartzeko 25 urtetik gorakoentzako sarrera-proba gainditu izana.
• Batxilergo Esperimentaleko edozein modalitatetan 2. kurtsoa gainditu izana.
• Atzerriko ikasketak lehenago zerrendatutako tituluren batekin homologatzeko egiaztagiria.
2.000 ordu
• Merkataritza-enpresa bat eratzeko eta martxan jartzeko beharrezko kudeaketak egitea, eta, horretarako, enpresaren errentagarritasun ekonomikoa eta finantzarioa lortzeko beharrezko finantza-baliabideen lorpena planifikatzea eta kudeatzea.
• Merkatuei buruzko informazio fidagarria lortzea, aztertzea eta antolatzea, estatistikako teknikak aplikatuta, eta informazio-sistema eraginkorra (MIS) ezartzea, marketin-ekintzak egiteko lagungarria izango dena.
• Inkestatzaileen eta/edo elkarrizketatzaileen taldeak antolatzea eta inkestak eta/edo elkarrizketak egitea, eta, eginkizun horretan, landa-lana planifikatzea eta merkataritza-ikerketako planean finkatutako helburuak betetzeko ezarritako teknikak eta prozedurak erabiltzea.
• Marketin-politikak eta -planak lantzeko eta horien jarraipena egiteko zereginean laguntzea, marketing mixeko aldagaiak aztertuta, enpresak finkatutako merkataritza-helburuak lortzeko.
• Enpresako publizitate-baliabideen plana egitea, horiek behar bezala konbinatuz, eta plan horren jarraipena eta kontrola egitea, osotasunean gauzatzeko.
• Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzeko eta merkatuan finkatzeko zereginak kudeatzea eta marketin-estrategia eta sustapen-ekintza egokiak aplikatzea, erakundearen marketin-planean ezarritakoaren arabera.
• Marketin digitaleko ekintzak planifikatzea eta egitea, eta, horretarako, web-orriak eta Internet bidezko gizarte-komunikazioko sistemak kudeatzea, enpresaren merkataritza elektronikoko politikaren helburuak betetzeko.
• Publizitateko, sustapeneko eta informazioko materialak lantzea, publizitatearen alorrean indarrean dagoen araudia errespetatuta, eta edizioko eta diseinuko teknikak eta informatika-aplikazioak hainbat euskarritan erabilita, programatutako planen arabera zabaltzeko.
• Marketin eta komunikazioko gertakariak antolatzea eta kudeatzea, eta, eginkizun horretan, briefing interpretatzea, hornitzaileak, eragileak eta agenteak kontratatzea eta ekitaldiak lagundu eta zuzentzea, enpresa-komunikazioko planean ezarritakoa betetzeko.
• Ahoz zein idatziz arin komunikatzea ingelesez merkataritza-eragiketetan esku hartzen duten eragile eta organismo guztiekin.
Irakaskuntza hauek laneko arriskuen prebentzioko oinarrizko jarduerak gauzatzeko beharrezko ezagupenak hartzen dituzte barnean.
Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
• Produktu-buruaren laguntzailea.
• Marketineko teknikaria.
• Publizitateko teknikaria.
• Harreman publikoetako teknikaria.
• Marketineko eta komunikazioko ekitaldien antolatzailea.
• Publizitate-enpresetako bitartekoen laguntzailea.
• Komunikabideetako igorpenaren edo emanaldiaren kontrolatzailea.
• Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria.
• Landa-lanetako teknikaria.
• Inkestatzaileen ikuskatzailea.
• Inkesta eta zentsuetako agentea.
• Merkatu-ikerketarako datu-kodetzailea.
Honako ikasketa hauekin jarrai dezakezu:
• Lanbide-espezializazioko ikastaroekin.
• Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin, indarrean dagoen araudiaren araberako lanbide-moduluen arteko baliozkotzeak ezarrita.
• Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.
Profesional honek edozein produkzio-sektoretako enpresetan egingo du lan, batez ere merkataritza eta marketin publikoaren eta pribatuaren sektoreko enpresetan, marketineko, merkataritza-ikerketako, publizitateko eta harreman publikoetako jarduerak planifikatzeko, antolatzeko eta kudeatzeko funtzioak betez.
Titulu honen bidez ez da zuzenean inolako lanbide araututara sartzen.